Nieuwe Hemweg 7-S
1013 BG Amsterdam

Meest gestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Gebruik het formulier rechts.

Hoe kan ik bij jullie apparatuur huren?
Kies in de navigatiebalk voor de gewenste categorie of gebruik de zoekfunctie. Als je het product van jouw wens hebt gevonden, kun je deze reserveren door op BOEK NU te klikken na het kiezen van de juiste start en einddatum. Wanneer je alle producten die je wilt huren aan de winkelwagen hebt toegevoegd, kun je de reservering compleet maken door te klikken op DOORGAAN NAAR BESTELLEN. Je ontvangt dan direct een email met daarin de voorlopige reservering.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt ons zowel telefonisch als per email bereiken. Onder contact vind je al onze gegevens en een contactformulier tevens ons telefoonnummer: 020-5062777.
Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?
Jazeker, we helpen je graag op weg! Je kunt altijd contact met ons opnemen voor een advies op maat. We denken dan samen na over de beste oplossing en de juiste apparatuur voor jouw gelegenheid.
Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. Deze wordt op de afrekening gespecificeerd.
Moet ik borg betalen?
Wij vragen borg op basis van het huurbedrag:
• Huurbedrag tot 50 euro: 100 euro borg
• Huurbedrag boven 50 euro: 250 euro borg
• Uitzondering Pioneer producten: 400 euro
Deze borg wordt altijd bij aflevering of ophalen contant of per pin voldaan worden. Wanneer je de apparatuur weer in goede staat hebt geretourneerd, krijgt je de borg direct terug, of contant of via retourpinnen.
Hoe moet ik mij legitimeren?
Je moet je bij ons legitimeren met een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart)
Huur je namens een bedrijf of vereniging? Dan dien je tevens een uittreksel van de Kamer van Koophandel (niet ouder dan één jaar) te overleggen.
Hoe kan ik betalen?
Pin bij ophalen: Natuurlijk is dit mogelijk.
Contant bij ophalen: Natuurlijk is dit ook mogelijk.
Per bank : 1 dag voor afhaaldatum dient uw betaling bijgeschreven te zijn.
Ik heb geen eigen transport, kunnen jullie de apparatuur ook bezorgen/ophalen?
Ja, de apparatuur kunnen ter plekke worden afgeleverd en weer opgehaald. Kijk voor de kosten en voorwaarden bij bezorgen/opbouw.
Kunnen jullie de ook apparatuur ook installeren/opzetten/bedienen?
Ja, de apparatuur kunnen worden geïnstalleerd en/of bediend. Kijk voor de mogelijkheden, kosten en voorwaarden bij bezorgen/opbouw.
Kan ik ook een DJ boeken bij een complete set?
Niet alleen de set, maar ook een DJ huren? Dat is geen probleem! Wij hebben een aantal goede DJ’s in ons bestand voor diverse gelegenheden. Neem contact met ons op om je voorkeuren en de mogelijkheden te bespreken.
Hoe laat kan ik de apparatuur komen halen/terugbrengen?
Dit kan elke werkdag (maandag t/m vrijdag) tussen 09:00 en 17:00 uur.
Zaterdag tussen 10:00 en 12:00 uur.
Retouren moeten voor 12 uur.
Waar kan ik de apparatuur komen halen?
Audio Amsterdam is gevestigd op de Nieuwe Hemweg 7-S te Amsterdam.
Kan iemand anders dan de huurder de apparatuur komen halen?
Ja, dat kan. Je dient dit wel vooraf aan ons door te geven. Degene die de apparatuur komt ophalen is tevens verantwoordelijk voor de apparatuur.
Zit er bekabeling bij de apparatuur?
Bij alle apparatuur zit een volledige set bekabeling die nodig is om de apparatuur aan te sluiten. Als je toch nog extra kabels nodig hebt kun je deze los bestellen.
Ik wil de apparatuur meerdere dagen huren, krijg ik dan korting?
Ja, voor meerdaags verhuur geldt een staffelkorting: hoe langer je huurt, hoe hoger je korting oploopt: Voer de datums in bij het product en uw staffelprijzen komt naar voren in uw winkelmand.
Langer huren dan een week? Vraag een offerte aan

Neem contact op

Audio Amsterdam is onderdeel van ALGO audiovisueel.